Стан іміджевої політики

Версія для друкуPDF version

Інформація про діяльність університету представлена у вигляді друкованих видань та електронних ресурсів, в тому числі сайти на ім'я домену kpnu.edu.ua, сторінок або груп в соціальних мережах. Іміджева політика спрямована на досягнення стратегічних цілей: створити образ університетських дисциплін, науково-педагогічних працівників, а також створення ефективних моделей іміджу для різних цільових аудиторій; створення нових і розвиток існуючих друкованих та електронних видань. Досягнення стратегічних цілей реалізації здійснюється виконанням організаційних завдань, координації управління і контролю:

  • формування позитивного іміджу інноваційної діяльності університету;
  • використання інтернету в якості ефективної інформації та каналу зв'язку;
  • розробка та супровід сайту університету в глобальному інформаційному середовищі;
  • організація pr-заходів, спрямованих на різні цільові аудиторії за рахунок використання традиційних та інноваційних каналів зв'язку;
  • планування і реалізація proorientatsiynoi університетські заходи (газети, журнали, рекламні ролики тощо);
  • удосконалення концепцій і сценаріїв спеціальних заходів університету.