Часті запитання

Версія для друкуPDF version
Часті запитання: 

Як зареєструвати поштову скриньку в університетському домені kpnu.edu.ua?

Скриньки електронної пошти можуть бути виділені як для службового користування скруктурними підрозділами уніерситету так і для особистого використання працівниками.

Для того щоб працівнику відкрити нову скриньку електронної пошти у офіційному домені Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка необхідно:

1. Обрати для скриньки ім'я латинськими літерами. Наприклад, petro.melnyk (якщо це особиста поштова скринька) або lab_edu_monitoring (якщо це адреса структурного підрозділу).

2. Звернутися до центру інформаційних технологій із письмовою заявою згідно із наступним зразком http://goo.gl/qWI2C3

3. Поставити підпис в журналі реєстрації електронних адрес про те, що даний працівник ознайомлений із правилами користування електронною поштою та несе повну відповідальність за змість листів, що будуть надсилатися з його поштової адреси.

Який алгоритм відправки листів з офіційної електронної адреси?

  1. Зареєструвати документ в загальному відділі університету (кім. 205).
  2. Занести реєстраційні реквізити (дата, вихідний номер) в електронну версію документу.
  3. Подати документ та його електронну версію відповідальному за листування працівнику центру інформаційних технологій (каб. 122).
  4. Документ реєструється в Журналі вихідної електронної почти та відправляється з адреси post@kpnu.edu.ua.

Як зробити заявку на ремонт обладнання?

У випадку несправності техніки звернутися особисто чи за телефоном 5-02-80 (або за внутрішнім 111) до працівника центру інформаційних технологій відповідального за ремонт та повідомити про про несправність.

Крім того можна зробити заявку безпосередньо з цього сайту (меню "Сервіс" --> "Заявка на обслуговування") або надіславши відповідне повідомлення на адресу електронної пошти support[at]kpnu.edu.ua.

Якщо несправність не можливо усунути силами працівників центру інформаційних технологій і ремонт потрібно проводити у одному із сервісних центрів міста, тоді необхідно буде написати службову записки на ім'я ректора за посиланням http://goo.gl/KM2SXn (про необхідність написання даної службової записки Вас повідомлять працівники центру інформаційних технологій).